Lada Targowa - Expo LED 150
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
Odkryj Innowacyjny Produkt Lada Targowa 150 LED Szansa na Sukces
Żywe Kolory, Jasny Przekaz
W Ladzie Targowej 150 LED Szansa na Sukces zastosowano zaawansowany druk sublimacyjny który sprawia że kolory są bardzo nasycone a oświetlenie LED podświetla grafikę na całej jej powierzchni, nadając wydrukowi wyjątkowo profesjonalnego wyglądu. Od głębokiej, nasyconej czerni po żywe i dynamiczne kolory. Każdy wydruk jest nie tylko estetycznie imponujący, ale i charakteryzuje się wyjątkową trwałością. Dzięki tekstylnemu materiałowi, wymiana grafiki staje się dziecinnie prosta.
Trwałość i Estetyka
Konstrukcja Lady reklamowej targowej, mimo swojej lekkości, została stworzona z myślą o długotrwałym użytkowaniu. Solidność i trwałość zapewnia lekka płyta meblowa, która jest jej głównym komponentem. Ale to nie wszystko! Montaż nie był nigdy prostszy. Bez użycia narzędzi, w sposób intuicyjny, możesz samodzielnie rozłożyć ladę.
Ekologia i Funkcjonalność
Pomyśleliśmy też o Twojej wygodzie podczas wydarzeń. Do zestawu dodaliśmy praktyczną półkę - idealne miejsce na przechowywanie drobnych przedmiotów czy zapasowych produktów. A kiedy wydarzenie dobiegnie końca? Wszystko zmieści się w poręcznej torbie na kółkach, ułatwiającej transport.
Zalety
- Stabilna, bez narzędziowa konstrukcja z płyty meblowej,
- Podświetlany front Lady w formie lightboxa,
- Praktyczna półka w zestawie,
- Ekologiczna inwestycja, jedna konstrukcja, wiele wydruków,
- Łatwe i wygodne przemieszczanie dzięki torbie transportowej.
Wymiary i waga
- Wysokość: 95 cm
- Szerokość 100 cm
- Głębokość: 40 cm
- Rozmiar blatu: 150x40 cm
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (1)
1 900,00 zł
1 544,72 zł
8 220,00 zł
6 682,93 zł
1 198,00 zł
Cena regularna:
1 290,00 zł
973,98 zł
Cena regularna:
1 048,78 zł
Polecam gorąco. Zamówiliśmy 4 sztuki. Ładne świecenie dobrze wysycone kolory. Szybki montaż. Polecamy firma Intersoft
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.