Zamawianie i wysyłka
Zamawianie
Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest bardzo proste. Opiszemy Ci w kilku krokach ten proces.
Krok 1
Wybierz produkt, który chcesz kupić, kliknij w niego.
Krok 2
Po prawej stronie możesz zmienić ilość sztuk danego produktu. WAŻNE jeśli kupujesz nasze produkty, musisz po pierwsze wybrać produkt a po drugie ilość. Po wybraniu tych opcji pojawi się odpowiednie zdjęcie poglądowe. Kliknij do koszyka.
Krok 3
Zakładka zawartość koszyka pokazuje co dokładnie kupujesz. Po lewej stronie wybierz rodzaj transportu/dostawy. Musisz wybrać kuriera lub paczkomat. Następnie zaznacz płatność i po prawej stronie kod rabatowy - jeśli posiadasz. Jeśli wszystko gotowe kliknij zamawiam. Pojawi się okno z wyborem opcji zakupu z kontem lub bez wybierz to co ci najbardziej pasuje. W tym kroku możesz też stworzyć swoje konto.
Krok 4
Uzupełnij swoje dane i podaj dane do wysyłki. Możesz zaznaczyć opcję: inny adres wysyłki. Możesz też wpisać uwagi do zamówienia, jeśli coś wyda Ci się ważne do przekazania. Kliknij zamawiam. Sprawdź dokładnie czy wszystko się zgadza i jeśli tak potwierdź zakup. Na sam koniec opłać zamówienie. Mamy wiele opcji wybierz ta która będzie dla Ciebie najlepsza. Gotowe teraz my zajmiemy się wszystkim. Gdy Twój produkt będzie gotowy do wysyłki, poinformujemy Cię o planowanej dostawie.
Anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie, jak najszybciej napisz do nas lub zadzwoń. Podaj numer swojego zamówienia – to bardzo ważne, dzięki temu będziemy mogli szybko je zlokalizować. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane, możemy je anulować. Gdy wysyłka znajdzie się w drodze, nie będziemy mogli anulować zamówienia. Zamówienia nie można jednak anulować gdy zamówiono produkt personalizowany.
Wysyłka
Wszystkie nasze produkty są dostarczane przez firmy kurierskie. DPD, DHL, UPS i Inpost oraz przez paczkomaty Inpost.
Przesyłki są pakowane w opakowanie kartonowe i odpowiednio zabezpieczone. W dniu wysyłki nadawany jest nr. listu i przesłany na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
Czy jest możliwość zmiany terminu dostawy mojego zamówienia w firmie spedycyjnej?
To zależy jak blisko Ciebie jest przesyłka i czy została wydana do dostarczenia. Jeśli potrzebujesz zmienić termin dostawy, niezwłocznie skontaktuj się z nami (tel: 515 180 937), postaramy się dowiedzieć, czy jest to możliwe i pomóc w ustaleniu nowego terminu dostawy.
Jeśli w dniu dostawy nie będzie mnie w domu?
W takim wypadku, czas dostawy może się znacznie wydłużyć. Jeśli firma spedycyjna nie zastanie Cię w domu, podejmie próbę skontaktowania się z Tobą, jeśli nie odbierzesz telefonu, dostaniemy informację, iż dostawa nie jest możliwa. Będziemy musieli jak najszybciej określić nowy termin dostawy. Lepiej nie dopuścić do takiej sytuacji, jednak gdy tak się zdarzy, nie wpadaj w panikę, pomożemy! Zadzwoń do nas 515 180 937
Na co zwrócić uwagę przy dostawie przesyłki?
Bardzo ważne jest, by zwrócić uwagę czy nie ma zewnętrznych uszkodzeń paczki, jeśli są, wpisz na dokumencie jaki posiada kierowca, notatkę o uszkodzeniu przesyłki w transporcie. Zgłoś nam ten fakt na [email protected], zrób zdjęcia uszkodzeń. Jeśli uszkodzenia są znaczne, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. W przypadku mniejszych uszkodzeń przyjmij towar i napisz nam jakie elementy są uszkodzone – doślemy Ci je jak najszybciej. Jeśli przesyłka jest uszkodzona tylko z zewnątrz a w środku wszystko jest w porządku, odbierz zamówienie.